niedziela, 30 października 2022

Kilka porad SEO

Twórz huby treści

Huby treści to połączone ze sobą zbiory treści na dany temat.
Na przykład, nasz przewodnik dla początkujących po SEO jest hubem treści. Posiada on główną stronę o SEO, która łączy się z podstronami dotyczącymi działania wyszukiwarek, podstaw SEO, badania słów kluczowych itp.

Zdobądź więcej backlinków

Backlinki są jednym z głównych czynników rankingowych Google, ale uzyskanie wysokiej jakości jest łatwiejsze niż wykonanie. Jest to prawdopodobnie jedna z najtrudniejszych części SEO.
Z tego powodu, zanim zaczniesz próbować zbudować więcej backlinków do strony, warto sprawdzić, czy to może pomóc.
Na przykład, jeśli podłączysz nasz przewodnik po analityce SEO do Eksploratora witryn, zobaczysz, że strona posiada backlinki z 57 domen (stron) odsyłających:
Liczby te nie uwzględniają jakości backlinków, więc może się zdarzyć, że najwyżej pozycjonowana strona wyprzedza nas, ponieważ ma więcej backlinków wysokiej jakości. Jednak ogólnie rzecz biorąc, nie wygląda na to, aby brak backlinków był problemem.
Z drugiej strony, jeśli spojrzymy na SERP dla "czym jest seo", zobaczymy, że nasza strona ma znacznie mniej backlinków niż te, które nas wyprzedzają.

Optymalizacja linków wewnętrznych

Linki wewnętrzne to linki z jednej strony witryny do drugiej.

Podobnie jak backlinki, przenoszą one "link equity" ze strony na stronę. W przeciwieństwie do backlinków, użytkownik ma pełną kontrolę nad tym, gdzie i w jaki sposób umieszcza linki wewnętrzne na swojej stronie internetowej. Dlatego też popularną techniką SEO jest kierowanie większej ilości linków wewnętrznych do stron, które potrzebują wzmocnienia.
Aby znaleźć takie strony, należy podłączyć domenę do Site Explorera, przejść do raportu Organiczne słowa kluczowe i przefiltrować pod kątem rankingów słów kluczowych w przedziale 2-10.
Zazwyczaj potrzeba od 3 do 6 miesięcy, aby SEO przyniosło efekty.
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wady i zalety CMS-ów

 System zarządzania treścią (CMS) jest aplikacją, która umożliwia użytkownikom zarządzanie i publikowanie treści cyfrowych, zazwyczaj dla st...